top of page

חוף ים: איך תסובבי את כל הראשים מסביבך

קיץ היא עונה חמה שחייכנו לה כל החורף, בשביל להפציץ גם כשאת הולכת לים או סתם במסיבת חוף -ישנם מספר אפשריות להתלבש ולחגוג את הקיץ שמתקרב.

בואי איתי להתרשם ולקבל השראה ללוק הורס לחוף שבטוח יזכרו , המשפט שלי "חוף ים זה לא רק ביקני".

קיץ היא עונה חמה שחייכנו לה כל החורף, בשביל להפציץ גם כשאת הולכת לים או סתם במסיבת חוף -ישנם מספר אפשריות להתלבש ולחגוג את הקיץ שמתקרב.

בואי איתי להתרשם ולקבל השראה ללוק הורס לחוף שבטוח יזכרו , המשפט שלי "חוף ים זה לא רק ביקיני".

הטיפ שלי הוא ללבוש בגד ים ולשלב אותו בצורה מעניינת עם פריטים שיש לכל אחת בארון, אנסה להיות מעניינת ומקורית ולעזור לכן עם מספר אלטרנטיבות שונות:

הדרך החכמה והבטוחה- חצאית ג'ינס המתאימה להכל (ממליצה על חצאית עם קרעים בסוף כמו שאתן רואות בתמונה, כל חצאית אחרת תתאים אל תקנו במיוחד...), יחד עם מכופרת לבנה פתוחה הקשורה בקשר במותן וקיפול בשרוולים כמובן, ניתן להוסיף כובע, הוואינס, משקפי שמש ותיק קש להשלמת המראה.

הדרך השנייה- שמלת חוף שניתן למצוא בכל מקום, ממליצה על שמלת חוף ארוכה עד למטה בצבע לבן או קרם קצת שקופה ועם תחרה, או אוברול ג'ינס קצר ומתחת לשים את הבגד ים, אתן גם ככה הולכות לים...:)

לכול ההופעות האלו ממליצה על שיער אסוף עם גומייה חזקה, שככה גם אם תצאו מהמים תישארו מסודרות ויפות.

ובנוגע לאיפור- שאלת המיליון : אין בחורה שלא מתלבטת האם להתאפר לפני הים או ללכת על המראה הטבעי, אז יש לי טיפ מנצח לאיפור טבעי ועמיד הלוקח מספר דקות !!!

ראשית כל חשוב לשמור על עור הפנים, אני ממליצה על bb קרם של חברת 'גארנייר', קרם זה משלב קרם לחות, מקדם הגנה וגם נותן אור בפנים. ניתן לרכושו בסופר פראם בעלות של 40 ₪.

מומלץ להשתמש בברונזר משזף להשלמת מראה שזוף ומנצח.

תוותרי על איפור כבד, לכי על מראה קליל, בעיניים מומלץ להשתמש במעגל ריסים איכותי ומסקרה עמידה במים. ממליצה על מעגל ריסים של חברת סאקרה זול ואיכותי.

להשלמת המראה ממליצה להשתמש עם לובלו אדמדם , פה אני נותנת לך את הבמה לבחור בין אם להדגיש את השפתיים או להשאיר אותן טבעיות- זה רק עניין של טעם.

טיפ קטן- אם הלכת על אודם או תוחם בשפתיים ואת לא יודעת אם הוא עמיד קחי איתך מגבונים להסרת איפור בתיק בכדי להישאר יפה גם כשתגיעי לים וגם שתצאי ממנו.

להוספת הסטייל ניתן לקנות תיק קש חלק ללא כל תוספות ולהוסיף לו בנדנה או מטפחת שיש לכולם בבית, ממליצה על מטפחת סאטן בצבעים זוהרים או צבעים המתאימים לבגד הים שלך, קשרי אותו בצורה קלאסית וזה ישדרג לך את המראה בדקה אחת !

שיזוף נעים יקירות !!!

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

No tags yet.
bottom of page