top of page

ראיון עבודה? קטן עליך!

אין בחורה שלא שוברת את הראש מה ללבוש לראיון עבודה, האם לבחור במראה המחויט, הקלאסי או במראה שמשדר יותר קלילות? אז יש דרך לעשות זאת נכון.

אני ממליצה על חולצה מכופרת הסגורה עד למעלה בשילוב של גינס שחור צמוד (עדיף ללא קרעים, ואם יש קרעים אז קרע אחד בברך) או גינס כחול , ולנעול נעל סגורה, העדיפות היא נעל בובה או סנדל פתוח בעל עקב נמוך, הימנעי מעקב גבוה! את צריכה שיהיה לך נוח! הקפידי להגיע עם נעלים נקיות ומצחצחות ולא נעליים ישנות, הימנעי מנעלי סניקרס, קרוקס וכפכפים- זה משדר על חוסר רציניות.

חשוב ביותר להגיע לראיון עבודה עם פריט לבוש בעל שרוולים, לא להגיע עם חולצת סטרפלס, או עם גופיות (גופיות לא משדרות מקצועיות ולא מתאימות לראיון עבודה) ואם הלכתן על שמלה- רצוי שתהייה עם שרוולים ולא קצרה מידי, ממליצה על פריטי לבוש בצבע אחיד ולא צבעים זוהרים או צבעוניים מידי. אם את לא יודעת איזה צבע ללבוש- לכי על הצבע הבטוח- השחור.

אם בחרת להגיע עם חצאית, חשוב שהחצאית תהייה ארוכה מספיק גם אם את מתיישבת, שימי לב גם אם יש מחשוף בחולצה, וודאי שזהו מחשוף קטן וצנוע. את צריכה להיות ניחוחה ולא לדאוג כל הזמן לסדר את עצמך במהלך הראיון, את צריכה להקשיב למראיין וכמובן להביע את עצמך בצורה חיובית ונכונה.

ניתן לשדרג את ההופעה עם שעון ועגילים או עם שרשרת ושעון- מומלץ לא לשלב גם עגילים וגם שרשרת זה יוצר מראה מוגזם ומתאמץ.

מומלץ להגיע עם מקסימום 2-3 תכשיטים לאישה, עומס בתכשיטים נוצצים מלחיץ את הצד המראיין וגורם לו עומס בעיניים, המראיין עתיד להיות עסוק ברעש של התכשיטים שלכן, עד שהוא ישכח להקשיב למה שיש לכן לומר.

בשיער אני ממליצה על פן חלק פזור או על פן חלק וקוקו נמוך עם גומייה בצבע של השיער.

איפור- ממליצה להשתמש במייקאפ ופודרה עמידים (לקחת בתיק ולשים פודרה שנייה לפני שנכנסים לראיון), מומלץ להדגיש את עצמות הלחיים עם סומק וברונזר משזף- חשוב לא להגזים מידי עם הסומק אתן צריכות להיראות טבעי !!!

תמיד עובד טוב איילנר רגוע ומסקרה- הימנעי מצבעיים זוהרים מידי...

שפתיים- ממליצה להדגיש את צבע השפתיים עם אודם טבעי ומט אני ממליצה על גווני שפתיים של מאק ואופרה, המלצה לאודם מספר 35 של חברת מאק- אודם מט בצבע ניוד להשלמת המראה ניתן להוסיף תוחם בגווני חום- שילוב מנצח!!

ממליצה להקפיד על ציפורניים נקיות ומטופחות, חשוב לשים דאודורנט ולהתבשם לפני- היגיינה אישית היא מאוד חשובה ויוצרת רושם ראשוני חיובי.

בהצלחה יפות !!!

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

TAGS

No tags yet.
bottom of page